تمام راه‌های گیلانغرب مسدود شد

فرماندار گیلانغرب گفت : تمام راه‌های اصلی و فرعی به این شهرستان و همچنین جاده‌های دسترسی به مناطق گردشگری و طبیعی به منظور مقابله با ویروس کرونا مسدود شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : در جهت ممانعت از هرگونه اجتماع تیم‌های واکنش سریع تشکیل شده تا درصورت مشاهده هرگونه خورو و یا افراد در مناطق گردشگری و طبیعی بلافاصله نسبت به جمع آوری اقدام شود.

او گفت: طرح غربالگری ۴۰۳۰ در شهرستان گیلانغرب به صورت کامل اجرا شده و برنامه ضدعفونی و گند زدایی خیابان‌ها و معابر نیز توسط عوامل مرتبط همچنان اجرا و بازار نیز تعطیل شده است نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: همچنین امروز و فردا نیز تردد ناوگان حمل و نقل درون شهری ممنوع است و محور ویژنان هم از فردا مسدود است.

استاندار کرمانشاه ضرورت تلاش بیشتر فرمانداران در مشارکت بیشتر و اقناع سازی مردم به منظور تحقق طرح درخانه بمانیم با آگاه سازی از طریق مختلف و اطلاع رسانی سیار را مورد تاکید قرارداد.

هوشنگ بازوند از همه عوامل اجرای طرح غربالگری اعم از فرمانداران و مجموعه بهداشت و درمان قدردانی و بر به کارگیری عوامل راهداری، منابع طبیعی، محیط زیست و دهیاران درجهت انسداد ورودی تفرجگاه‌ها و جلوگیری از هرگونه اجتماع درحاشیه جاده‌ها تاکید کرد و خواستار همکاری بیشتر مردم شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار