بیش از ۱۳۰ هزار کردستانی در طرح غربالگری کرونا ارزیابی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از ۲۲ اسفند پارسال تاکنون ۵۱ هزار و ۷۲۰ خودرو در ورودی و خروجی‌های استان کنترل و ۱۳۰ هزار و ۶۷۰ نفر مورد غربالگری و تست تب‌سنجی قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدباقر محمدی گفت: طرح غربالگری و تب‌سنجی در ۱۴ پایگاه مستقر در ورودی و خروجی‌های استان و با کمک اورژانس، دانشگاه علوم پزشکی کردستان و پلیس انجام شد.

اوتعداد تیم‌های فعال جمعیت هلال احمر استان در اجرای این طرح را ۱۸۴ تیم اعلام کرد و یادآور شد: در این مدت تعداد نفرات دارای علامت تب ۴۲۳ نفر و افراد ارجاع داده شده به مراکز درمانی ۱۰۶ نفر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: یک هزار و ۱۵۵ نفر نیروی عمیاتی فعال و ۴۲۸ دستگاه خودرو برای اجرای طرح غربالگری و تب‌سنجی در ۱۴ پایگاه ایجاد شده و در مسیرهای ورودی و خروجی استان بکارگیری شدند.

محمدی با بیان اینکه این طرح از عصر روز گذشته به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پایان یافت، اظهار داشت: با توجه به کاهش قابل ملاحظه ترددها میان شهرها و حتی داخل شهری، این طرح پایان یافته و پایگاه‌های ایجاد شده جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.