دو خبر از شهرستان های کرمانشاه

مسوولیت پذیری و همراهی مردم شریف شهرستان دالاهو، ستودنی و شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : نقش راهبردی، مدیریت کارآمد و پیگیری‌های استاندار محترم کرمانشاه در ایجاد همگرایی و مضاعف نمودن تلاش‌ها برکسی پوشیده نیست.

او گفت : پای کار بودن و حضور همیشگی اعضای شورای تامین شهرستان، امنیت پایدار را برای توفیق در فاصله گذاری اجتماعی فراهم نمود.

محمدی افزود : ورود سادات اهل حق، روحانیت شیعه و سنی و تعطیلی تمامی مراسم و آیین‌هایی که مستلزم تجمع مردم است، گامی مهم و اساسی در کمک به صیانت کنندگان از سلامت مردم شهرستان بود.

او افزود : همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی و تلاش آنان برای ایجاد حساسیت در بین شهروندان و بازتاب موارد آموزشی و پیام‌های ستاد پیشگیری و مدیریت کرونای شهرستان، چشم گیر، موثر وشایسته سپاس است.

فرماندار شهرستان دالاهو گفت: امیدوارم این همدلی و انسجام تا قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس همچنان و پر رنگ‌تر از پیش ادامه یابد

استفاده  ۴۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی

شهردار گنگاور گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ۴۸ هزار لیتر محلول ضدعفونی طی یک ماه گذشته در معابر و مکان‌های پرازدحام این شهر استفاده شده است.

رامین صادقی افزود: عملیات ضد عفونی معابر سطح شهر کنگاور به منظور رفاه حال شهروندان شبانه روز به طور میانگین با هشت تیم انجام می‌شود.

او افزود: میادین و معابر شهری، گندزدایی و ضدعفونی برخی از ادارات، ناوگان تاکسیرانی، مکان‌های عمومی، میادین تره بار، عابر بانک ها، بازار، بوستان‌ها و وسایل بازی و لوازم ورزشی شهر کنگاور بطور مرتب ضدعفونی می‌شود.

او گفت: از نیرو‌های سپاه، بسیج، هیات‌های مذهبی و دیگر گروه‌های مردمی و جهادی که در امر ضدعفونی و گندزدایی، شهرداری را یاری کردند قدردانی می‌شود.

صادقی گفت: شهرداری تمامی تلاش خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته، اما پیشگیری از شیوع این بیماری به مشارکت همگانی و رعایت بهداشت فردی نیاز دارد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار