فرماندار قصرشیرین گفت : از روز گذشته به طور کامل مسیر‌های ورودی به این شهرستان به طور کامل مسدود شده و ورود و خروج به شهرستان ممنوع است و هم اکنون شهر کاملا خلوت و مردم در منازل خود هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین از مردم شهرستان قصرشیرین که امروز را در خانه‌های خود ماندند و به طرح فاصله گذاری اجتماعی احترام گذاشتند، قدردانی کردند.

او گفت : هم اکنون تردد خودرو‌ها از سمت سرپل ذهاب به قصرشیرین و گیلانغرب به قصرشیرین به طور کامل ممنوع و این مسیر‌ها کامل مسدود شده و هیچ خودرویی حق ورود و خروج از شهرستان را باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با سرایت ویروس کرونا ندارد.

او افزود: تمامی مسیر‌های منتهی به بوستان‌ها و مناطق گردشگری و طبیعی این شهرستان نیز مسدود شده و خودرو‌های بومی هم حق پارک و توقف در خیابان‌ها را ندارند و در صورت تخلف از این قانون جریمه نقدی و توقیف در انتظار مالکان خودرو‌های متخلف است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر و محله‌های سطح شهر و نظارت بر واحد‌های اغذیه فروشی به طور مستمر انجام می‌شود.

او گفت: کرونا جدی است و سرایت آن بالا است از این رو مردم برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند، زیرا خانه امن‌ترین مکان است.

او از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی برای مداوای بیماران و همچنین نهاد‌های نظامی، سپاه و پلیس انتظامی و پلیس راه در امر کنترل ورودی‌های شهرستان قدردانی کرد و افزود: ستاد کرونای شهرستان قصرشیرین پای کار است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.