برای بررسی آخرین وضعیت مقابله با کرونا

تماس تلفنی رئیس مجلس شورای اسلامی با استاندار آذربایجان غربی

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از آخرین وضعیت و اقدامات استان در مقابله با کرونا مطلع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته از اعضای ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی به خاطر اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مبتلایان قدردانی کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن بستر‌های لازم برای خدمت‌رسانی بخش بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان تاکید کرد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این گفتگو، ضمن قدردانی از توجه رئیس قوه مقننه، از همدلی و هماهنگی مناسب همه دستگاه‌ها در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تمامی امکانات لازم برای مقابله با شیوع این بیماری در استان فراهم شده و آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.

او همچنین با اشاره به همبستگی شکل گرفته در استان و توجه مردم به طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه در روز طبیعت گزارشی از اقدامات و تمهیدات لازم در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح آذربایجان غربی ارائه کرد.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.