ماسک‌های خریداری شده فرانسه، سر از آمریکا در آورد!

یک مقام فرانسوی اعلام کرد ماسک‌هایی را که کشورش از چین خریداری کرده بود، به آمریکا ارسال شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشاتودی، یک مقام فرانسوی اعلام کرد آمریکا محموله هوایی ماسک‌هایی را که قرار بود به فرانسه ارسال شود، در باند فرودگاه خریداری کرد.

رئیس منطقه «پروانس-آلپ-کوت دازور» به شبکه آر تی روسیه گفت: درست قبل از بار زدن وسایل حفاظتی مورد نیاز فرانسه، آمریکا بار هواپیما را که شامل ماسک‌های ساخت چین بود، خریداری کرد.

این در حالی است که فرانسه با کمبود تجهیزات حفاظتی روبروست و بخاطر شیوع کرونا، برای تأمین ماسک‌های مورد نیاز خود به چین روی آورده است.

«رنو موسیلیه» (Renaud Muselier) رئیس منطقه «پروانس-آلپ-کوت دازور» همچنین به آر تی گفت: پس از آنکه قانونگذاران فرانسوی با قانونی در خصوص وضعیت پزشکی اضطراری موافقت کردند، مقامات محلی به دنبال تهیه تجهیزات در چین رفتند و پول آن را نیز پیشاپیش پرداختند. درکل این منطقه و دیگر مناطق، ۶۰ میلیون ماسک سفارش دادند.

وی در ادامه گفت: آمریکایی‌ها سفارش فرانسه را درست در باند فرودگاه خریداری کردند و پس از آن هواپیما راهی آمریکا شد.

موسیلیه همچنین گفت: مقامات محلی فرانسه اکنون ناچار شدند به شرکت‌های بزرگ متوسل شوند تا اطمینان یابند محموله آن‌ها بار دیگر به مزایده نرود و یا در منطقه بارگیری فروخته نشود. او همچنین گفت قرار است این بار‌ها آخر هفته تحویل داده شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که روزنامه لیبراسیون فرانسه نیز در گزارشی اعلام کرد آمریکایی‌ها در تلاشند تا هر ماسکی را که در دسترس است، تهیه کنند که این مسأله سبب ایجاد اختلال در امر تحویل این وسایل به دیگر کشور‌ها شده است.

این روزنامه فرانسوی به نقل از یک منبع ناشناس نوشته: آمریکایی‌ها پول را دو برابر و بصورت نقد پرداخت می‌کنند؛ حتی پیش از آنکه کالا را رؤیت کنند.

طبق آخرین آماری که رسانه‌های خبری امروز منتشر کردند، شمار قربانیان کرونا در آمریکا از مرز ۵ هزار نفر نیز فراتر رفته است. طبق آخرین آمار رسمی، تا کنون ۵۱۱۰ نفر در آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که بیش از ۲۱۵ هزار نفر نیز تا کنون به این ویروس در این کشور مبتلا شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
.... بر سر دزدت کنن ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
آمريكا بايد فورا پس بده و عذرخواهي كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
وقتي پيش پرداخت دادن فروشنده نميتونه بفروشه و بايد خسارت بده
آخرین اخبار