تمدید پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی"

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: به علت استقبال گسترده پویش بزرگ "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" یک هفته دیگر تمدید شد. د

تمدید پویش دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان در گفت و گو با خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به گستردگی شیوع ویروس کرونا و اقداماتی که در این زمینه صورت پذیرفته است بیان کرد: از روز‌های ابتدایی شیوع این بیماری کمیته‌های خدماتی و فرهنگی در این منطقه فعال شدند تا درصدد کاهش و کنترل این بیماری جهت خدمت هرچه بیشتر به شهروندان عزیز همدانی باشند.

او ادامه داد: به هیمن منظور مقرر شد تا کمیته‌ی خدماتی با تجهیز مناسب نسبت به پاکسازی تمامی معابر، تاسیسات، ایستگاه‌های اتوبوس، مبلمان شهری به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر توسط دستگاه‌های مکانیزه پاکسازی و ضد عفونی اقدام نماید که این اقدامات تا زمان ریشه کن شدن کامل این بیماری همچنان ادامه خواهد داشت.

دهبانی صابراظهار داشت: در کمیته فرهنگی تصمیم بر آن شد که در ابتدا پویش "من دست نمی‌دهم، چون شما را دوست دارم" ایجاد گردد تا شهروندان از خطرات این بیماری آگاهی یافته و از امکان انتقال آن جلوگیری کنند که همشهریان عزیز با استقبالی که از این پویش نشان دادند راه‌های انتقال این بیماری تا حد امکان کاهش یافت.


مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" با شعار "در خانه می‌مانیم" و با هدف مشارکت همه شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و افزایش سرانه کتابخوانی ایجاد شد اظهار داشت: خوشبختانه استقبال گسترده‌ای از سوی همشهریان نیز در این پویش صورت پذیرفته است.

او اضافه کرد: با توجه به لزوم در خانه ماندن و همچنین استقبال گسترده و درخواست‌های شهروندان عزیز همدانی مبنی بر ادامه این پویش تصمیم بر آن شد که پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" به مدت یک هفته دیگر تمدید شود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ابراز داشت: بر اساس پویش "نوروز ٩٩؛ نوروز کتابخوانی"شهروندان همدانی می‌توانند با شماره تماس‌های فروشگاه شهر کتاب ۳۸۲۴۶۹۹۹ یا ایران زمین ۳۸۲۵۱۳۹۱ تماس گرفته و کتاب دلخواه خود را با ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهند، ضمنا کتاب مورد نظر با پیک رایگان ارسال خواهد شد تا از تردد‌های غیرضروری جلوگیری و موجب کنترل شیوع کرونا گردد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.