برزگر، پدیده جدید فوتبال ایران

آریا برزگر مهاجم تیم ملی جوانان و پرسپولیس پدیده جدید این روز‌های فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آریا برزگر ۱۸ ساله متولد شیراز است و پس از درخشش در تیم ملی جوانان در لیگ نوزدهم به باشگاه پرسپولیس پیوست. او بلند قامت است و سرعت بالایی دارد و همین ویژگی‌ها سبب شده تا مهاجمی خوب لقب بگیرد.

آریا در مهرماه ۱۳۹۸ پس از درخشش در تیم ملی جوانان با پیشنهاد مدیران پرسپولیس به این تیم پیوست و قرارداد خود را با این تیم به مدت ۳ سال امضاء کرد تا بتواند در تیم قهرمان ایران بازی کند که تاکنون این اتفاق در بازی‌های رسمی رخ نداده است. هرچند کالدرون و یحیی گل محمدی نام او را در لیست ۱۸ بازیکن قرار می‌دهند، اما این بازیکن تاکنون در پرسپولیس نتوانسته عملکرد خوبی ارائه دهد.

در زمان جذب این بازیکن توسط پرسپولیسی ها، گفته می‌شد باشگاه استقلال نیز به دنبال آریا برزگر است، اما به هرحال سرخ‌ها موفق به جذب او شدند، هرچند در این راه موانعی نیز وجود داشت، اما تیم مدیریتی انصاری فرد، برزگر که در آینده به نظر می‌رسد مهاجم اصلی تیم ملی می‌شود را جذب کرد.

برزگر یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان ایران است که درخشش خوبی در بازی‌ها و مسابقات ملی از خود نشان داده و توانسته در بیشتر بازی‌ها به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

برزگر تاکنون بیش از ۳۰ گل در تیم جوانان به ثمر رسانده است و در تورنمنت کافا از سری مسابقات فوتبال غرب آسیا با چهار گل به مقام آقای گلی دست یافت.

او در بازی‌های دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا در رده جوانان که در تهران برگزار شد موفق شد ۲ گل بزند. او به همراه حسین نخودکار، عرفان روحانی، آریا برزگر، امیر حسین نیک پور، یاسین سلمانی، احمد رضا جلالی و ... ستاره‌های تیم جوانان هستند و باید دید می‌توانند به جام جهانی صعود کنند یا خیر.

تیم‌های ملی فوتبال جوانان عراق، قطر، تاجیکستان، جمهوری اسلامی ایران، بحرین، عربستان سعودی، مالزی، استرالیا، کره‌جنوبی، ژاپن، اندونزی، لائوس، ویتنام، یمن و کامبوج در کنار ازبکستان میزبان رقابت‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت و ۱۶ تیم از ۱۴ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۲مهر تا ۹ آبان سال ۱۳۹۹) در تاشکند برای کسب یکی از ۴ سهمیه صعود به جام جهانی جوانان رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.