تب سنجی بیش از ۱۷۸ هزار نفر در طرح پایش مسافران اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تب سنجی ۱۷۸ هزار و ۹۹۲ نفر در طرح پایش و غربالگری ویروس کرونا در پایگاه‌های بازرسی سلامت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تب سنجی ۱۷۸ هزار و ۹۹۲ نفر در طرح پایش و غربالگری ویروس کرونا در پایگاه‌های بازرسی سلامت استان از ۹ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین ماه توسط عوامل این جمعیت انجام گرفته است.

او افزود: در این طرح ۱۵۱۰ نفر/روز عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بکارگیری ۲۲۴ دستگاه/روز خودروی امدادی در ۱۳ پایگاه بازرسی سلامت در ۱۰ شعبه شهرستانی مشغول خدمات رسانی بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح سرنشینان ۷۰ هزار و ۹۱۳ خودرو در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان توسط نیرو‌های همیشه در صحنه جمعیت هلال احمر غربالگری شده‌اندتصریح کرد: ۸۵۰ نفر از افراد دارای علائم تب و مشکوک به کرونا بودند که به مراکز درمانی ارجاع شدند.

معبودی افزود: امید است هموطنان در روز طبیعت به شعار در خانه بمانیم عمل کنند تا بتوانیم این بیماری را هر چه زودتر شکست دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار