حل مشکل محدودیت سنی برای رشته‌های المپیک توکیو

کمیته بین المللی المپیک (IOC) در نظر دارد مشکل محدودیت سنی برخی از رشته‌های المپیکی از جمله فوتبال را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو رفع کند.

،به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در بعضی از رشته‌های المپیکی برای ورزشکاران محدودیت‌های سنی وجود دارد. مثلا در فوتبال مردان به غیر از سه بازیکن سایر نفرات باید زیر ۲۳ سال باشند. با توجه به تعویق یک ساله بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ بخاطر شیوع ویروس کرونا، بعضی از ورزشکاران نیز شرایط سنی لازم برای شرکت در این مسابقات را نخواهند داشت و این موضوعی است که باعث نگرانی آن‌ها و تیم‌های شرکت کننده در المپیک توکیو شده است.

بر اساس اعلام کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک، محدودیت سنی برای ورزشکاران به دنبال تعویق بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در بعضی از رشته‌های خاص رفع خواهد شد.

این کمیسیون با نماینده ۱۵۰ ورزشکار برای بررسی و پاسخگویی به سوالات مربوط به تاریخ جدید بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو گفت و گو کرد.

پس از تغییر زمان بازی‌های المپیک توکیو، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و چند تن از مدیران این نهاد بین المللی هم به صورت تلفنی به سوالات مختلف پاسخ دادند.


بیشتر بخوانید:

ژاپن از تعویق رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ چقدر ضرر مالی می‌کند؟

 اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار