خرید ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از خرید ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی از سوی این شرکت و تحویل آن به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه ین شرکت از ابتدا شیوع ویروس کرونا به توزیع ماسک و گند زدایی از محلات محروم اهواز پرداخته گفت: بیش از ۱۵۰ محله از مناطق مرکز استان ضد عفونی شدند و همچنین با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان یک نقاهتگاه با گنجایش یکصد تختخواب تجهیز و به شبکه بهداشت و درمان استان تحویل داده شد.

او افزود: این اقدامات با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا انجام شده و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی خود و همراهی با مدافعان سلامت کشور بر خود واجب دید تا در این موقعیت سهمی از مدیریت بحران کشور داشته باشد.

محمدی همچنین از خرید ۲۰ دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) برای بیمارستان‌های استان خوزستان با موافقت شرکت ملی نفت جنوب و هماهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن بیان این نکته که این شرکت ماموریت تولید و پخش گاز، مایعات گازی و نفت خام را بر عهده دارد، بیان کرد: تامین خوراک پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و همچنین انرژی و ارز آوری برای کشور مدیون تلاش کارکنان این مجموعه است که علی رغم شیوع ویروس کرونا به کار خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.