بومی سازی یک‌هزار قلم کالای صنعت نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: طی یک سال گذشته بومی‌سازی یک هزار قلم کالای مورد نیاز در صنعت نفت در این شرکت انجام شد.

بومی سازی یک‌هزار قلم کالای صنعت نفتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه یک هزار قلم کالای مورد نیاز این صنعت از دهه فجر پارسال تا امروز تولید شده است، گفت: این بومی سازی ها با تلاش جوانان متعهد و پرتوان کشور طی همکاری که توسط بخش خصوصی صورت گرفت، عملی شد.

محمدی اظهار داشت: با هدف به حداقل رساندن نیاز به کالا و خدمات خارجی، عزم و اراده ملی وجود داشت تا تحمیل کنندگان تحریم به ملت ایران با شکست روبه‌رو شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: بدون شک استقلال، خودباوری و اتکا به توان داخلی را باید از مهمترین دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی برای کشور و صنعت نفت دانست.

بر اساس این گزارش، در آذرماه هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری، فهرستی مشتمل بر نام هفت هزار و ۵۰۰ قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت در اختیار سازندگان داخلی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.