مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان مطرح کرد؛

بومی سازی تجهیزات و قطعات در فولاد مبارکه اصفهان

عظیمیان گفت: فولاد مبارکه اصفهان در حدود ٢٠ سال گذشته در بومی سازی قطعات خیلی موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه اصفهان در حدود ٢٠ سال گذشته در بومی سازی قطعات خیلی موفق بوده است و در تلاش برای بومی سازی قطعات است و رویکرد جدیدی دارد.

أو بیان کرد: طی سال‌های آینده اخبار خوبی از فولاد خواهید شنید. الان به عنوان بزرگترین شرکت در بازار سرمایه است و ارزش سهام مبارکه بالاست. إشکالاتی در چرخه فولاد وجود دارد و ناچار به اصلاح ساختار هستیم.


بیشتر بخوانید: برنامه جامعی برای فولاد نداریم/ درخواست فولاد از وزارت صمت برای تشکیل اتاق فکر 


او افزود: ما فولادساز‌ها نمیتوانیم از مسئولیت‌های اجتماعیان سر باز بزنیم. باید فکری به حال معدنی شدن فولاد کرد چرا که تمام ما در یک کشتی نشسته ایم. مبارکه در شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته است.

عظیمیان رشد و بالندگی فولاد مبارکه را حاصل حمایت و همکاری تمامی مسئولین کشور از بدو احداث تا کنون و تلاش تمامی مدیران عامل و کارکنان در تمامی ادوار شرکت دانست و گفت: در ادامه راه مدیران قبلی این شرکت بزرگ امیدوارم در سایه تلاش مضاعف و همکاری بیشتر همه همکاران خود در شرکت بتوانیم فولاد مبارکه را در مسیر دست یابی به جایگاه بالاتری در سطوح بین المللی قرار دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر نقش و اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها تصریح کرد: رشد نیروی انسانی و ایمنی و سلامت همکاران و توجه به مباحث کاری و معیشتی این عزیزان در اولویت‌های کاری سازمان است که امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم طرح‌های در دست اجرا و آتی شرکت را یکی پس از دیگر به سرانجام برسانیم. به خاطر داشته باشیم هیچ کاری متوقف نخواهد شد و همه برنامه‌های شرکت در تولید و توسعه باید با قدرت بیشتر اجرای شود.

در حال تکمیل...

برچسب ها: فولاد ، بازار سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار