رایزنی سیاسیون افغانستان با «اشرف غنی» و «عبدالله» برای حل تنش ها

اشرف غنی و عبدالله عبدالله، دو رقیب سیاسی افغانستان امروز در نشست های جداگانه ای با شماری از چهره های مطرح سیاسی این کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تداوم تنش های سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله، دو رقیب سیاسی افغانستان امروز در نشست های جداگانه ای با شماری از چهره های مطرح سیاسی این کشور دیدار و گفتگو کردند.

عبدالله عبدالله در نشستی به میزبانی گلبدین حکمتیار با حامد کرزی، محمد محقق، محمد کریم خلیلی، صلاح الدین ربانی و تعداد دیگر از چهره‌های سیاسی و سرشناس افغانستان برای حل تنش‌های سیاسی رایزنی کرد.

محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و عضو تیم انتخاباتی عبدالله پس از این نشست در صفحه فیسبوک خود نوشت: «خبرهای جدیدتری در راه است.»

رایزنی سیاسیون افغانستان با «اشرف غنی» و «عبدالله» برای خل تنش ها

از سوی دیگر، محمد اشرف غنی نیز عصر امروز با حامد کرزی، عبد رب الرسول سیاف، محمد یونس قانونی و محمد کریم خلیلی دیدار و گفتگو کرده است.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان در اطلاعیه ای نوشت که در این دیدار درباره اوضاع جاری کشور و پروسه صلح افغانستان گفتگو شده است.

رایزنی سیاسیون افغانستان با «اشرف غنی» و «عبدالله» برای خل تنش ها

گفتنی است که اشرف غنی و عبدالله عبدالله، دو رقیب انتخاباتی افغانستان یک ماه پیش به طور جداگانه به عنوان رئیس جمهور منتخب مراسم تحلیف برگزار کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار