تمهیدات پست خوزستان به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا

مدیر کل پست خوزستان، تمهیدات پست استان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را تشریح کرد.

مهران حموله مدیر کل پست استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و تاکید بر خودداری از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری، شرکت ملی پست نیز در کنار شهروندان است و با ارائه خدمات مختلف نقش پر رنگی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا می‌کند.

او اظهار داشت: بر اساس بخش نامه‌های اخیر هیئت دولت  مبنی بر طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از خروج از منزل،   هموطنان با شعار " در خانه بمانیم " و " از خانه خرید کنیم "، این اداره کل در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی خود  دایره خدمات خود را افزایش داده است.

حموله افزود: در پی این بحران که منجر به توقف فعالیت برخی اصناف و اجبار مردم به ماندن در خانه شده، تقاضای مردم برای خرید اینترنتی افزایش یافته که خود به عنوان یک اقدام موثر از سوی آحاد مردم، کمک شایانی به موفقیت در قطع ارتباط این ویروس محسوب می‌شود.

مدیر کل پست استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه، همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی  و آمادگی جهت جذب فروشگاه‌های جدید در سراسر استان به منظور  حفظ سلامت هموطنان افزایش یافته است تا با رعایت نکات بهداشتی شاهد مهار این ویروس در سطح کشور و خوزستان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.