تولید جهادی و توزیع ۱۰۰۰ هزار عدد ماسک بین مردم

بسیجیان جهادی اراک ۱۰۰۰ هزار عدد ماسک تولید و بین مردم توزیع کردند.

تولید جهادی و توزیع ۱۰۰۰ هزار عدد ماسک بین مردمفرزانه فراهانی مسئول گروه جهادی شهید فراهانی اراک در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: با راه اندازی کارگاه تولید ماسک با همکاری و مشارکت معاونت بهداشت درمان سپاه روح الله و سازمان بسیج مداحان استان مرکزی این گروه ۱۰۰۰ هزار عدد ماسک تولید کرده و در اختیار عموم مردم و به ویژه افراد نیازمند جامعه قرار می‌دهد.

فراهانی افزود: جهادگران این گروه با ۱۲ چرخ خیاطی و همراهی گروهی از خواهران پایگاه معصومیه ۱۸ واقع در الهیه مسجد اهل بیت کار خود را آغاز کرد و با حمایت بسیج سازندگی پارچه‌ها در اختیار این گروه قرار گرفت.

او اضافه کرد: به دنبال آن هستیم بخش تولید ماسک n۹۵ را هم راه اندازی کنیم که انشالله پایان این هفته خط تولید آن راه اندازی می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید فراهانی اراک بیان کرد: همچنین این گروه اقدام به تولید نیاز‌های بیمارستانی کرده و تاکنون ۱۰۰۰تیکه ملحفه و ۱۰۰۰ تیکه بالش تهیه و بصورت رایگان در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده است.

او از پیگیری در خصوص تولید لباس بیمارستانی خبرداد و گفت: هدف بعدی ما تولید لباس ایزوله و بیمارستانی است و پارچه آن تهیه شده و دنبال تولید آن هستیم.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.