پیام تسلیت نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت سردار سلگی

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج میرزا محمد سلگی را تسلیت گفت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت سردار سلگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  آیت الله طه محمدی به مناسبت شهادت علمدار لشکر انصار الحسین(ع)سردار حاج میرزا سلگی پیام تسلیت صادر کردند.

در متن این پیام آمده است:

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بدلوا تبدیلا

در ایام ماه شعبان که متصف به علمدار کربلاست خبر شهادت جانباز سرافراز سردار حاج میرزامحمد سلگی علمدار لشکر انصارالحسین(ع) ضایعه‌ دردناک و ثلمه‌ی بزرگ است که بر خود لازم می‌دانم به محضرمقام معظم رهبری و همرزمان آن شهید سعید،مردم شهیدپرور و متدین همدان به ویژه مردم شهرستان غیورپرور نهاوند و خانواده معزز و مکرم شهید، همسر صبور و فداکار و فرزندان گرامی‌شان تسلیت و تهنیت عرض نمایم.

شهید سلگی تمام جوانی‌ش را در راه دفاع از وطن ، انقلاب و اسلام صرف کرد و بعد از سالیان دراز مجاهدت در راه اعتلای آرمان‌های امامین انقلاب، به فیض شهادت نایل گردید. ارتباط سردار سلگی با روحانیت انقلابی و دفاع تمام قد و مستمر وی از ولایت مطلقه فقیه از ذهن و خاطره‌ها پاک شدنی نیست. جنت برین و لقای پروردگار متعال گوارایش باد.
الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ

غیاث الدین طه محمدی
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.