بازسازی شبکه‌های توزیع برق در مهر

بازسازی شبکه‌های توزیع برق آسیب دیده شهرک امام و دارالمیزان در شهرستان مهر پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد محمودی مدیر توزیع نیروی برق شهرستان مهر گفت: عملیات بازسازی شبکه‌های توزیع برق آسیب دیده در شهرک امام و دارالمیزان این شهرستان به پایان رسیده است.

او، بیان کرد: در پی وقوع سیل به علت سامانه بارشی اخیر، تخریب دیواره رودخانه فصلی و معابر مجاور آن در شهر گله دار شهرستان مهر فارس موجب سقوط و آسیب حدود سه کیلومتر شبکه توزیع برق فشار متوسط مناطق شهرک امام ودارالمیزان  و همچنین منجر به قطع برق اکثر مناطق شهری و روستایی بخش‌های گله دار، اسیر و روستا‌های حدفاصل شهر‌های گله دار تا مهر شد.

محمودی تصریح کرد: توزیع نیروی برق شهرستان مهر بلافاصله با اعزام کارشناسان فنی و نیرو‌های پیمانکاری گروه‌های اتفاقات و رفع بحران، عملیات برق رسانی به مشترکان این مناطق را آغاز و از طریق مانور (انتقال) بار به فیدر‌های سالم و خطوط برق مسیر‌های اضطراری برق ۱۶۷۵۶ مشترک بخش‌های مذکور را بازسازی و تا ساعت ۲۳ همان روز حادثه جریان برق برقرار شد.

سیلاب اخیر، خساراتی را نیز به شبکه برق مشترکان کشاورزی روستای قلعه سید و فیدر تغذیه کننده چاه آبرسانی تنگ شول این شهرستان وارد آورد که این دو مسیر نیز بازسازی  و جریان برق برای مشترکان برقرار شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.