مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی خونه بهار با موضوع در خانه می مانیم در البرز برگزار می شود.

ناصر مقدم، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: همانگونه که همگان مطلع هستند در راستای نقش تاثیرگذار و آگاهانه اصحاب فرهنگ هنر و رسانه در اعتلای دانش و مهارت اجتماعی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی خونه بهار با موضوع در خانه می مانیم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با همکاری انجمن سینمای جوانان استان البرز قصد دارد این جشنواره فیلم را در دو بخش فیلم کوتاه و عکس  برگزار کند و گفتنی است که تهیه این آثار می بایست از طریق گوشی موبایل انجام شود.

ناصر مقدم گفت: از اصحاب محترم فرهنگ هنر و رسانه و شهروندان انتظار داریم تا در این جشنواره با کارهای ارزنده خود شرکت کنند.

او با اشاره به درگذشت پدر شهیدان فهمیده افزود: مرحوم حاج محمد تقی فهمیده پدر بزرگوار دلاور مردان دوران حماسه و ایثار، شهیدان والا مقام داوود و محمد حسین فهمیده به دیار باقی شتافت ، و عروج ایشان موجب تأسف و تأثر شد، انسان بزرگواری که در دفاع از اسلام و ارزش‌های این مرز و بوم، بهترین و ارزشمندترین سرمایه های خود را تقدیم کرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.