نذورات نیمه شعبان و ماه رمضان در این راستا هزینه می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ساماندهی نذورات مردمی و خیران در ایام پیش رو از جمله نیمه شعبان و ماه رمضان با توجه به بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد صادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: استان کرمان تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته توانسته موفقیت نسبی در کنترل بیماری به دست آورد.

اوبه اقداماتی که باید در دوره پس از کرونا صورت گیرد، اشاره کرد و افزود: برای حل مشکلات اقتصادی که متأثر از بیماری کرونا ایجاد شده است، نیاز داریم تا با بالا بردن آستانه تحمل و همکاری همه، کاستی‌ها را جبران کنیم و در حوزه اقتصادی جلو بیفتیم.

بصیری اظهار کرد: بسیج با توجه به ارتباطات مردمی، قائم‌مقامی کمیته ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا را به عهده دارد.

او ساماندهی نذورات مردمی و خیران را در ایام پیش رو از جمله نیمه شعبان و ماه رمضان با توجه به بیماری کرونا مورد تاکید قرار داد وبیان کرد: نحوه عرضه نذورات باید طبق ضوابط بهداشتی انجام شود.

بصیری مشارکت و هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد در اجرای این طرح را خواستار شد و گفت: زمینه‌های نیاز اقشار آسیب‌پذیر باید شناسایی شود، نحوه توزیع کمک‌ها و آموزش و کار‌های فرهنگی و تبلیغاتی نیز مدنظر قرار گیرد.

از خیران و افرادی که هر سال جشن‌های نیمه شعبان را برگزار می‌کردند، دعوت می‌کنیم تا امسال هزینه برگزاری جشن‌ها را به حساب هلال‌احمر و به منظور مقابله با بیماری کرونا واریز کنند تا با نظر مساعد خیران در محل مورد نظر هزینه شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار