تشکیل پنج تیم واکنش سریع پیشگیری از سرایت کرونا

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: پنج تیم واکنش سریع برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در مرکز بهداشت این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نجمه سیدآقامیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از سرایت بیماری کووید ۱۹ به سایر افراد خانواده و افراد در ارتباط با آنها، مرکز بهداشت آبادان اقدام به تشکیل تیم‌های واکنش سریع متشکل از کارشناسان پیشگیری از بیماری‌ها و بهداشت محیط کرد.

او افزود: این تیم‌ها به محض اعلام موارد بستری و در هر ساعت از شبانه‌روز به صورت فعال با حضور در منزل آنها اقدام به پیگیری اطرافیان بیمار و نیز آموزش در رابطه با راه‌های پیشگیری و درمان بیماران می‌کنند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت:تاکنون بیش از یکهزار و ۳۰۰ نفر از اطرافیان افراد بستری که جواب آنها منفی بوده نیز برای رعایت جوانب احتیاط و پیشگیری از بیماری  آموزش در منزل دریافت کرده‌اند.

سیدآقامیری از شهروندان آبادان خواست ضمن ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir ، با حضور نیافتن در اجتماعات و خارج نشدن غیرضروری از منزل مجموعه بهداشتی شهرستان را در مهار بیماری یاری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.