مرد ۵۰ ساله بر اثر سقوط از کوه جان باخت/کشف هروئین از خودرو یدک کش

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرد ۵۰ ساله بر اثر سقوط از کوه جان باخت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: فردی بر اثر سقوط از کوه‌های اطراف تصفیه خانه شهرستان قیروکارزین جان خود را از دست داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط از کوه‌های اطراف تصفیه خانه شهرستان قیروکارزین، بلافاصله یک تیم از نیرو‌های انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی حدودا ۵۰ ساله برای کوهنوردی به آن کوه‌ها رفته که به دلیل نامعلوم به پائین سقوط و فوت کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان خواست: از سفر به مناطق کوهستانی به صورت تنهایی جدا پرهیز کنید تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کشف هروئین از خودرو یدک کش

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین از باک یک خودرو یدک‌کش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه شهرستان نی‌ریز در هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری آزرا که به صورت یدک کش در حال حرکت بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از خودرو مورد نظر بازدید و موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در باک جاسازی شده بود، شدند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در یک عملیات ضربتی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی در یک عملیات ضربتی، به ۲ دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، ۷ دستگاه یخچال فریزر، ۵ دستگاه لباس شویی و ظرف شویی، ۴ دستگاه جارو و آسیاب برقی و تعدادی وسایل برقی دیگر قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر شدند، افزود: براساس اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله‌های قاچاق ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ لطیفی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از تردد یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یکی از خیابان‌ها مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در هنگام تردد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بود را توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۹۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۳۴ نفر سارق و کشف ۹۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: برخورد قاطع و جدی با سارقان و هنجارشکنان یکی از اولویت‌های اصلی در فرماندهی انتظامی کازرون است که با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: در همین رابطه ماموران طی مدت ۱۵ روز اول سال پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و ترفند‌های خاص پلیسی موفق شدند ۳۴ نفر سارق را دستگیر و ۹۴ فقره انواع سرقت را کشف کنند.

رئیس پلیس شهرستان کازرون تصریح کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در امسال است و پلیس در این رابطه به صورت شبانه روزی برای برخورد با مجرمان و فراهم کردن امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند.

او با بیان اینکه تولید و ارتقا امنیت اجتماعی با مشارکت عموم مردم امکان پذیر است، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

 قاچاقچی محموله محلول ضد عفونی در دام پلیس آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری قاچاقچی محلول ضدعفونی کننده تقلبی از یک خودرو وانت آریسان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ ایزدخواست هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک وانت آریسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از آن خودرو، یک هزار عدد محلول ضدعفونی کننده تقلبی که به صورت قاچاق و بدون مدارک قانونی حمل می‌شد کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده تصریح کرد: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان، حدود ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار