۴۰۰ رأس گوسفند قاچاق تحویل دامپزشکی شد/پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در خرم بید

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۴۰۰ رأس گوسفند قاچاق تحویل دامپزشکی خرم بید شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خرم بید، ۴۰۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال کشف شد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان خرم بید هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی شهید جنتی فر، به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

او تصریح کرد: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۴۰۰ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی هستند که در این رابطه خودرو‌ها توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش دام‌های قاچاق کشف شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: دام‌های قاچاق برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در خرم بید

فرمانده انتظامی خرم بید از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرم بید اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و مشاهده موارد مشکوک در سطح شهرستان و لزوم اجرای تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس و پیشگیری از گسترش وانتقال آن به سایر شهروندان، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری مأمورین اداره بهداشت ودرمان و بازرسین اداره صنعت ومعدن، از تعدادی واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

او ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، ۲۷ واحد صنفی به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید از همه مردم شهرستان خواست هرگونه موارد مشکوک و رعایت نکردن بهداشت بوسیله واحد‌های صنفی را هرچه سریع‌تر اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

سارق اماکن خصوصی در دام پلیس ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک متهم را شناسایی و وی را طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ممسنی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد.

سرهنگ قسام گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازداشت قاچاقچی ماسک و دستکش

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از بازداشت قاچاقچی ماسک و دستکش در شهرستان فراشبند خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فراشبند در اجرای طرح کنترل ورودی و خروجی شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا، به یک دستگاه خودرو نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۸ هزار عدد ماسک، ۱۰ هزار جفت دستکش لاتکس و ۲۲۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده بدون هرگونه مجوز پزشکی و قانونی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، افزود: ارزش این محموله بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ ملک زاده گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در این خصوص، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۴ فقره سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی و اعتراف او به ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدعبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک متهم را شناسایی و او را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.