سفر با اقامت آرام در ویلا لب آب بعد از کرونا

با توجه به وضعیت کنونی و شیوع بیماری کرونا در کشور ایران و سراسر جهان، همه‌ی ما نیازمند سفری آرام و دل‌نشین، بعد از این ایام سخت خواهیم بود

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به وضعیت کنونی و شیوع بیماری کرونا در کشور ایران و سراسر جهان، همه‌ی ما نیازمند سفری آرام و دل‌نشین، بعد از این ایام سخت خواهیم بود. پس در ادامه با ویلاهای لب آب که در مکان‌های خوش آب وهوا هستند، آشنا می‌شوید.

با خوردن یک نوشیدنی گوارا در ویلایی شخصی و شنیدن صدای برخورد امواج دریا در چند متری خود، می‌توانید سفرتان را با ترکیبی از راحتی، آرامش و لذت به نهایت برسانید. مهم نیست در کجا باشید، اقامت در یک ویلا شمال یا جنوب به صورت خصوصی و آن هم لب آب! دقیقاً همان چیز که عاشقان سفر به خوبی خواستار آن هستند. ویژگی‌هایی که باعث می‌شود اقامت در ویلا در نزدیکی آب بسیار آرام و دل‌نشین باشد به موارد مختلفی بستگی دارد، با ما همراه باشید.

سفری آرام و دل‌نشین  با اقامت در ویلاهای لب آب

هیچ کدام از هتل‌ها به اندازه ویلاها، نزدیک به دریا ساخته نمی‌شوند و هیچ کدام فضایی خصوصی را در اختیار مسافر قرار نمی‌دهند! شما می‌توانید تنها در چند ثانیه از ویلای خصوصی خود بیرونی بیایید، سپس خواهید فهمید که به چه سرعتی پاهای شما آب دریا را احساس خواهند کرد.

ویلا ساحلی در بابلسر

سفر با اقامت آرام در ویلا لب آب بعد از کرونا

با موقعیت مکانی ایده آل، سواحل خیره‌کننده، آب و هوای شگفت انگیز، زندگی پر جنب و جوش، بابلسر مقصد مناسبی برای سفر به استان مازندران است. بسیاری از افراد به طور خودکار برای تعطیلات خود در هتل اقامت خود را انتخاب می‌کنند، زیرا این همان چیزی است که آن‌ها با آن آشنا هستند، اما ما می‌گوییم: «چرا اجاره ویلا در بابلسر بهترین انتخاب است؟»

ویلاها به شما یک سطح از حریم خصوصی را ارائه می‌دهند که هتل‌ها از آن عاجز هستند. به جای این که فقط در یک اتاق در یک راهرو زندگی کنید، در یک ویلای لوکس و کامل، می‌توانید لذت سفر را دوچندان کنید. با داشتن یک ویلای شخصی می‌توانید به دلخواه خود بیرون بیایید، بدون اینکه نگران مزاحمت کسی باشید، یا استرس و نگرانی از همسایگان پر سر و صدا را بخواهید تحمل کنید. ویلاهای خصوصی به شما امکان می‌دهند همان‌طور که می‌خواهید در خانه خود راحت باشید، در آن‌ها نیز بتوانید آرامش خود را بازیابید.

ویلا لب آب در لواسان

سفر با اقامت آرام در ویلا لب آب بعد از کرونا

هرکسی می‌تواند از حریم شخصی خود لذت ببرد، اما شما می‌توانید در فضای نشیمن و تراس‌های بزرگ ویلای خود در شهر لواسان لذت نهایی را ببرید. به خصوص اگر ویلای شما در نزدیکی سد لتیان باشد، می‌پرسید چرا؟ جواب کاملاً روشن است، شما لب آب هستید!

با اجاره ویلا در لواسان می‌توانید آرامش و زیبایی این شهر را در نهایت لذت تجربه کنید. ویلاهای لواسان بخشی از زندگی واقعی این شهر هستند، در واقع این مکان به دلیل ویلاهایش مشهور است. تمامی ویلاها به سبک‌های مدرن طراحی و تزئین شده‌اند و دارای شخصیتی منحصر به فرد و متمایز هستند که یک تجربه تعطیلات فراموش‌نشدنی را به شما ارائه می‌دهند. تصور کنید هر روز صبح کرکره‌های پنجره را به یک منظره زیبا از سد لتیان باز می‌کنید و در تراس ویلای خود از نوشیدن یک فنجان قهوه نهایت را لذت ببرید.

ویلای ساحلی در جزیره کیش

با سفری به جنوب کشور، می‌توان پا به جزیره زیبای کیش گذاشت و با اقامت در یک ویلا مناسب، در کنار خانواده و یا گروهی از دوستان روزهای خود را به خوشی بگذرانید. ویلاها انتخاب مناسبی برای جشن‌ها هستند، به طوری که می‌توانید به‌راحتی در فضایی خصوصی به پای‌کوبی بپردازید. ما در جزیره کیش بسیاری از خانوارها را مشاهده کردیم که ویلای خود را لب آب رزرو کردند تا بتوانند جشن‌هایشان را در سواحل و در نزدیکی دریا برپا کنند.

ما دیدیم که چطور کودکان از نزدیکی به دریا لذت می‌بردند و زوج‌های جوان چگونه پیوند میان خود را با طبیعت مستحکم‌تر کردند. شما با گرفتن دست‌های معشوق خود و نشستن در سواحل کیش می‌توانید از دیدن غروب زیبای جنوب، ساعات خود با عشق فراوان سپری کنید. ویلا لب آب و فضای دل‌نشین اطرافش همه چیز در خود دارد، آرامش، زیبایی و لذت!

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار