آخرین تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا

در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

آخرین تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونابه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار و در این جلسه تصمیمات مهم و جدید این ستاد از سوی رئیس جمهور اعلام شد.

طبق اعلام رئیس جمهور کسب و کار‌های کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها و از ۳۰ فروردین در تهران آغاز می‌شود. همچنین برای کسب و کار‌های پر ریسک بعدا تصمیم گیری خواهد شد.

همچنین از هفته آینده دو سوم از کارمندان باید سرکار بروند و یک سوم به صورت دور کار فعالیت کنند،  از ۲۳ فروردین ساعات کار اداری از ساعت ۷ تا ۱۴ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
آقا فک کنم شما خوابید الان خیلی از مغازه های خادم آباد شهریار کنار جاده اصلی باز هستند و کسی نیست نظارت کنه داخل شهرک ها خرازی ابزار فروشی آرایشگر و..... باز هستند ما اینا رو به کی بگیم
-
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
نمیدانم چرا دست بردار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
مهمترین مسئله تامین مخارج مردم و بسته معیشتی است . اگر این مورد حل بشه بقیه اش میمونه صبر و استقامت و سازش با شرایط . انسان تنها موجودی است که میتونه با هر شرایطی اگر اراده کنه سازش کنه . این روزها باید سختی یک ماهه قرنطینه کامل را تحمل کرد بخاطر خودمان و هموطنمان وایرانمان . تا این ویروس نحس مهار بشه. والا گفتم ا لبته دولت باید هزینه قرنطینه مردم را بدهد
آخرین اخبار