ارائه مشاوره تلفنی در حوزه کرونا توسط پلیس کرمانشاه

رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه از ارائه مشاوره‌های تلفنی به عموم شهروندان در زمینه روانشناختی و غلبه بر ترس‌های کاذب در خصوص بیماری کرونا خبر داد.

 مشاوره تلفنی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرگرد یونس کرمی رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه گفت: پلیس به منظور غلبه بر بیماری کرونا، مشاوره‌های تلفنی به عموم شهروندان در زمینه روانشناختی و ترس‌های کاذب ارائه می‌دهد.

او افزود: شهروندان می‌توانند در طول هفته صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با شماره‌های ۲۱۸۲۱۹۰۳ و ۲۱۸۲۱۹۰۴ تماس حاصل کنند.

رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه ادامه داد: این روز‌ها که کرونا در بیشتر کشور‌های دنیا شیوع پیدا کرده ترس از ابتلای به این بیماری باعث ایجاد اختلال در زندگی رفتاری و حتی شخصیتی بسیاری افراد شده که همکاران ما در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه آماده ارائه مشاوره‌های کارشناسانه و روانشناختی به این افراد هستند.

کرمی بیان کرد: همچنین کارشناسان و روانشناسان این مرکز آماده ارائه مشاوره در حوزه‌های روان سنجی، خانوادگی، فردی، حقوقی، ازدواج، شغلی و … به شهروندان به صورت رایگان هستند.

او به تعداد مشاوره‌های ارائه شده به شهروندان در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: سال گذشته مجموعاً به ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه شد که نسبت به سال ۹۷ که به ۱۴ هزار و ۴۰۱ نفر این خدمات ارائه شده بود ۱۵ درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه بیان کرد: ۱۲ هزار و ۴۰۷ نفر در مراکز مشاوره کلانتری‌ها و ۴ هزار و ۳۹۲ نفر نیز در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه تخت خدمات مشاوره‌ای رایگان قرار گرفتند.

کرمی یادآور شد: مراجعه به مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی و همچنین کلانتری‌های سطح استان در سال گذشته به ترتیب ۱۴ و ۱۲ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

رئیس مرکز مشاوره انتظامی استان کرمانشاه از مصالحه ۷۴ درصدی پرونده‌های وارده به مراکز مشاوره پلیس کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و گفت: این مقدار در مقایسه با سال ۹۷ بیش از ۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار