هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی مبنی بر تداوم محاصره مردم فلسطین

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با هشدار به رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر تداوم محاصره مردم فلسطین با وجود شیوع کرونا خواستار لغو این محاصره چند ساله شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صفا فلسطین، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هشدار به رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره تداوم محاصره مردم فلسطین با وجود شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: «که مرگ هم اکنون با قدرت و بدون شفقت، در همه خانه‌ها را میزند. ما می‌گوییم به تنهایی نخواهیم مُرد و رهبران دشمن صهیونیست باید بدانند که ادامه محاصره و پافشاری بر ترویج این توهم که اسرائیل در امان است، هیچ فایده و ثمری نخواهد داشت.»

دبیرکل جهاد اسلامی گفت: «مقاومت فلسطین ابتکار عمل را در دست دارد و در هر لحظه‌ای میتواند از مردم فلسطین و به منظور زندگی شرافتمند آن‌ها و زندانیان در بندِ رژیم صهیونیستی دفاع کند.»

پیش از این نیز یحیی السنوار، رئیس دفتر جنبش حماس در غزه، با اشاره به بحران کرونا در هشداری به نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد اگر اوضاع بیماران کرونایی در نوار غزه بدتر شود، نفس ۶ میلیون صهیونیست را خواهند برید.

دبیرکل جهاد اسلامی هشدار داد: «هرگونه تهدید علیه زندگی مردم فلسطین با ادامه محاصره، بلا استثنا گریبان همه را خواهد گرفت. او گفت که دشمن صهیونیست باید بین پناهگاه‌ها و بین پایان دادن به محاصره و موافقت با آزادسازی اسرای فلسطینی یکی را انتخاب کند.»

وی افزود: «اینکه اوضاع کنونی مردم فلسطین نیازمند رهبران ملی با حکمت و قدرت است؛ چالش‌های جدیدی ایجاد می‌شود و ما هرگز منتظر کسی نخواهیم ماند. از این رو، همه باید بدانند که ما مردم فلسطین را بیش از این در برابر گرسنگی، تحقیر به ویژه در نوار غزه که سال‌هاست محاصره است، ترک نخواهیم کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار