تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره جهانی کارتون و کاریکاتور کرونا

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی کارتون کرونا با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال بیش از حد انتظار علاقمندان از این رویداد فرهنگی و تقاضا‌های مکرر هنرمندان از سراسر جهان برای افزایش زمان ارسال آثار، تصمیم گرفته شد این مهلت تا پایان روز بیست و یکم فروردین سال جاری تمدید شود.

کوروش عزیزی ادامه داد: تا کنون حدود سه هزار اثر هنری از ۷۷ کشور جهان به این جشنواره ارسال شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در حال حاضر بیشترین آثار دریافتی از هنرمندان ایرانی بوده و پس از آن هنرمندان کشور‌های چین، ترکیه و هندوستان به ترتیب بیشترین مشارکت را داشته اند.

او با اشاره به استقبال فوق العاده جامعه هنری جهانی از این فستیوال هنری و فرهنگی، اظهار کرد: تا کنون روزانه ۶۰ هزار بازدید از گالری اختصاصی این جشنواره در فضای مجازی صورت پذیرفته و در مجموع آمار بازدید از این مجموعه هنری بیش از ۸۰۰ هزار بار بوده است.

این عضو هیات رئیسه دانشگاه از هنرمندان عرصه کارتون و کاریکاتور خواست تا در فرصت باقی مانده، با ارسال آثار فاخر خود، در این رویداد جهانی شرکت کنند.

فستیوال جهانی کارتون و کاریکاتور با موضوع «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به ابتکار و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برنامه ریزی شده و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان روز بیست و یکم فروردین ماه جاری تمدید شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار