کاهش ۶۳ درصدی تردد از مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از کاهش ۶۳ درصدی تردد از مبادی ورودی و خروجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: میزان تردد از مبادی ورودی و خروجی استان از اول تا پانزدهم فروردین ماه جاری، ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شد.

شکری افزود: طی نیمه نخست فروردین سال گذشته بیش از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تردد از مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌غربی ثبت شده‌بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به ۵۲۰ هزار تردد رسید.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از روز هشتم ماه جاری در آذربایجان‌غربی، بیان کرد: از هشتم تا پانزدهم این ماه نیز شاهد ۲۳۰ هزار تردد از مبادی ورودی و خروجی استان بودیم که این رقم هم ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت.

وی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته یعنی از هشتم تا پانزدهم فروردین ۷۵۰ هزار تردد از مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌غربی ثبت شده‌بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی ۱۵ روز اول سال گذشته روزانه به طور متوسط ۹۳ هزار تردد از مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود که این رقم در مدت مشابه امسال به ۳۴ هزار تردد رسید.

شکری گفت: تردد روزانه از مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌غربی بعد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به حدود ۲۸ هزار تردد رسید که پایین‌ترین رقم در سال‌های اخیر است.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.