بسته اخبار حوادث امروز ۱۸ فروردین ۹۹؛

پلمپ ۱۰۶ واحد صنفی در آستارا / رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز( دوشنبه ۱۸ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمپ ۱۰۶ واحد صنفی در آستارا

محسن آهنی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: ۱۰۶ واحد صنفی آستارا به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد مدیریت کرونا پلمپ شد.

او افزود: صاحبان این واحد‌های صنفی به مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا مبنی بر تعطیلی مغازه‌ها بی توجهی کرده بودند که با مشارکت نیروی انتظامی واحدهایشان پلمب شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا، با بیان اینکه واحد‌های متخلف شامل آشپزخانه، کبابی، مشاور املاک و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه است، گفت: صاحبان این اصناف یک ماه ممنوع کار شدند.

محسن آهنی تصریح کرد: ۷۰ درصد بازار و کسبه آستارا برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی

محمد رهنما، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیاهکل گفت: ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی در ۲ روستای سیاهکل با حکم قضایی از دست متصرفان پس گرفته شد.

او افزود: ۴ هزار و ۵۹۰ مترمربع از زمین‌های منابع طبیعی در روستای کلدوم سرا از یک متصرف پس گرفته شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیاهکل، از رفع تصرف قطعه زمین دیگری به مساحت ۷ هزار و ۵۵۱ مترمربع در روستای دیماسرای سیاهکل خبر داد.

محمد رهنما تصریح کرد: متصرفان این زمین‌ها را با سیم خاردار و سنگ بلوک حصار کشی و تصرف کرده بودند که با حکم قضایی پس گرفته شد.

 

انتهای پیام/م. ع

برچسب ها: بسته حوادث ، پلمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.