فراخوان تولید محتوا با محوریت مبارزه با کرونا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: این اداره با هدف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مبارزه با بیماری کووید 19، فراخوان تولید محتوا با محوریت مبارزه با کرونا را منتشر کرد.

فراخوان تولید محتوا با محوریت مبارزه با کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با همکاری مجتمع دیجیتال استان کرمان، فراخوان تولید محتوا با محوریت مبارزه با کرونا را منتشر کرده است.

او افزود: از همه فعالان عرصه اطلاع رسانی دعوت می شود تا در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مبارزه با کرونا، تولیدات خود را در صفحات شخصی یا رسانه ای خود در فضای مجازی منتشر کرده و لینک آن را برای ارزیابی در شورای اطلاع رسانی استان به شماره موبایل ۰۹۱۴۰۳۲۶۹۰۲ درپیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

علیزاده درباره شرایط تولیدات محتوا گفت: تولیدات باید بومی و مرتبط با مبارزه با کرونا بوده و آثاری که در قالب ویدیویی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست تولید شوند، امتیاز بالاتری دارند.

او با بیان اینکه میزان بازدید بالاتر و گزارش بازنشر در فضای مجازی به امتیاز کار می افزاید و همه گیر شدن( وایرال) اثر بالاترین امتیاز را دارد، افزود: تولیدات متنی و عکس نیز می توانند در این فراخوان شرکت داده شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: برای انتشار در فضای مجازی از هشتک# کرمان- کرونا استفاده شود.

او با بیان اینکه این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مجتمع فرهنگی آموزشی دیجیتال استان کرمان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می توانند برای اطلاع از آخرین رویدادها و اعلام نتایج، پیج جشنواره امید و نشاط را با آی دی Omid.Neshat در اینستاگرام دنبال کنند.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار