سرتیپی به بهانه پخش آنلاین فیلم «خروج» مطرح کرد؛

تهیه کننده و کارگردان فیلم «خروج» ریسک کردند

علی سرتیپی با بررسی پخش آنلاین فیلم‌‌ها گفت: تهیه کننده و کارگردان فیلم «خروج» با انتشار مجازی فیلم خود ریسک بزرگی کردند.

علی سرتیپی پخش کننده فیلم «خروج» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پخش آنلاین فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و ادامه دار بودن چنین جریانی، گفت: این اتفاق با توجه به شرایط امروز سینمای ایران رخ داد تا شاید بتوان یک سری سرمایه‌ها را از رکود خارج و از مخاطبی که نمی‌تواند به سینما برود، حمایت کرد. این موضوع باید برای یک فیلم مطرح رخ می‌داد و تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «خروج» چنین ریسکی را متقبل شدند و اجازه انتشار در فضای مجازی دادند.

او افزود: اما باید فراموش نکنیم چنین اتفاقی برای این شرایط است، چون در حالت عادی و زمانی که سالن‌ها باز باشند، نمی‌تواند این روند عملی شود چراکه در این سال‌ها سرمایه گذاری‌های فراوانی روی سالن سازی صورت گرفته و اصل اکران و سینما هم سالن است که امیدواریم به شرایط طبیعی و درست خودش باز گردد.

سرتیپی عنوان کرد: در کل برای کوتاه مدت و با هدف بازگرداندن یک سری سرمایه‌ها خوب است در ادامه برخی فیلم‌هایی که شرایط اکران خوبی در سینما ندارند و به موفقیت زیادی نمی‌رسند می‌توانند از چنین سیستمی استفاده کنند تا هم مردم ببینند و به لحاظ مالی نیز، چرخشی داشته باشند.

سرتیپی در خصوص وضعیت سینما بعد از اتمام شیوع کرونا و جبران خسارت لغو اکران فیلم‌ها، بیان کرد: باید تبلیغات گسترده و فیلم‌های خوب بیشتری نمایش داده شوند تا بتوان شرایط اکران را بهتر کرد؛ چون هیچ لذتی بهتر از دیدن فیلم در سالن سینما با صدا و تصویر مناسب، نیست و قطعا فضای مجازی چنین لذتی ندارد. در مجموع باید ببینیم این وضعیت به کجا و به چه زمانی ختم می‌شود و واقعا هنوز افق روشنی در ارتباط با باز شدن سالن‌ها نداریم.

گفتنی است فیلم سینمایی «خروج» تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا در روز‌های آینده به صورت آنلاین عرضه می‌‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
چرا نمیشه بعد کرونا نمایش انلاین.؟؟ الان نت فلیکس مگه فیلم ایریشمن رو انلاین نمایش نداد قبل کرونا ؟؟ به نظر میزسه که جناب سرتیپی بیشتر نگران ضرر پردیس کوروش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
انشاءالله که خوب بفروشه . به این میگن کارگردان مردمی
آخرین اخبار