دبیر سندیکای صنعت مخابرات اعلام کرد:

آمادگی چهار شرکت تولیدی برای فعال کردن خطوط تولید تجهیزات سرویس‌های VDSL و فیبرنوری

فرامرز رستگار از آمادگی چهار شرکت تولیدی برای ارائه خدمات فعالسازی خطوط تولید تجهیزات مورد نیاز سرویس‌های VDSL و فیبر نوری تا منازل خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا کنون چهار شرکت تولیدی بزرگ سندیکای صنعت مخابرات ایران به دنبال آماده سازی شرایط محیطی طبق دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا و وزارت صمت، خطوط تولید خود را فعال نموده و آمادگی خود را جهت تولید و تحویل فوری تجهیزات مرکزی و زیرساختی و همچنین مودم‌های مورد نیاز برای سرویس‌های VDSL و فیبرنوری تا منازل را کتبا به شرکت مخابرات ایران اعلام نموده‌اند.

در پی اعلام آمادگی سندیکای صنعت مخابرات ایران برای تامین تجهیزات برقراری ۵۵۰ هزار سرویس VDSL، تا کنون چهار شرکت تولیدی بزرگ داخلی به دنبال آماده سازی شرایط محیطی طبق دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا و وزارت صمت، خطوط تولید خود را فعال نموده و آمادگی خود را جهت تولید و تحویل فوری تجهیزات مرکزی و زیرساختی و همچنین مودم‌های مورد نیاز برای سرویس‌های VDSL و فیبرنوری تا منازل را کتبا به شرکت مخابرات ایران اعلام کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: افزایش سرعت اینترنت خانگی به معنای افزایش قیمت نیست/ ما اجازه قانونی تجهیز پیام‌رسان‌ها را نداریم


فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ضمن اعلام این خبر گفت: چنانچه شرکت مخابرات ایران هرچه زودتر قرارداد ساخت مبادله و تضمین خوبی برای پرداخت درنظر بگیرد، ظرف یازده ماه آینده تجهیزات تا یک میلیون خط اینترنت پرسرعت در داخل تولید و تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: امید است با اقدام سریع شرکت مخابرات ایران، شاهد انجام بخشی از برنامه‌ی جهش تولید و همچنین تامین اینترنت خانگی در شرایط دور کاری باشیم و مردم عزیز، تحول در کیفیت اینترنت را بخوبی حس کنند.

گفتنی است؛ میزان سرویس VDSL موجود در کل کشور از سال ۹۶ تا کنون حدود ۱۰۰ هزار بوده و با بسیج شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تولیدی و خدمات فنی مهندسی داخلی، به ۱۰ برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار