ادامه محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شادگان

فرماندار شادگان گفت: محدودیت‌های اعمال شده در کنترل ورودی و خروجی‌های این شهرستان با جدیت هر چه بیش‌تر ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان شادگان به ریاست سعید حاجیان فرماندار شادگان و با حضور سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و هئیت رئیسه دانشکده، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و دستگاه‌ها در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

سعید حاجیان فرماندار شادگان در این جلسه ضمن قدردانی از کادر درمانی و بهداشتی، فرماندهان نظامی و انتظامی (نیروی‌های انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان) و سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: کادر پزشکان، پرستاران و درمانی و کارکنان بیمارستان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت رسانی به مردم هستند و سختی کار این عزیزان برهیچ کس پوشیده نیست.

او با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در شهرستان افزود: نظارت‌های مستمر و محدودیت‌های اعمال شده در کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان می‌بایست با جدیت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

حاجیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بازاریان و کسبه درخصوص اجرای طرح تعطیلی واحد‌های صنفی غیر ضرور در مقابله با ویروس کرونا، بیان داشت: از اجرای طرح تاکنون بیش از ۵۰۰ واحد صنفی غیر ضرور که به منظور دستورالعمل ابلاغی ستادملی مبارزه با کرونا همکاری ننموده، پلمپ شدند.

فرماندار شادگان تاکید کرد: با متخلفان فک پلمپ برابر دستور العمل ستاد مقابله با کرونا به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.