محدودیت‌های اجتماعی در دشت آزادگان ادامه دارد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان از ادامه محدودیت های اجتماعی برای مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

محدودیت های اجتماعی در دشت آزادگان ادامه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت در جلسه قرارگاه هماهنگی مبارزه کرونا ویروس که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، به تشدید محدودیت‌ها در شهرستان با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا  تاکید شد.

او اظهار داشت: روند ابتلا به کرونا در دشت آزادگان نسبت به روز‌های گذشته روند صعودی داشته و بر همین اساس و با توجه به تاکید حمید سیلاوی فرماندار شهرستان در خصوص استمرار این محدودیت‌ها، همه مساجد و حسینیه‌ها در این شهرستان همچنان تعطیل هستند و نماز عید فطر نیز برگزار نخواهد شد.

پور عاطف بیان کرد: راهپیمایی روز قدس نیز به منظور جلوگیری از تجمع در شهرستان برگزار نخواهد شد و از اهالی شهرستان خواهشمندیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرده و شاهد مهار و کنترل آن باشیم.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی، صنعت و معدن، شهرداری‌ها، اتحادیه اصناف در تعطیل نمودن بازار مرکزی شهر ادامه داد: تعطیلی بازار و اصناف غیر ضروری مختص این شهرستان نیست و تعطیلی بازار در این شرایط سخت به جهت حفظ و حراست از جان مردم صورت گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان اذعان داشت: شکست ویروس کرونا تنها با همکاری مردم محقق می‌شود و ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی مهم‌ترین راهکار در مقابله با این بیماری است. اهالی شهرستان از دید و بازدید‌های عید را نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صرف نظر کنند و از حضور در اماکن شلوغ اجتناب نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.