روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی و نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک گفت: روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان ستمدیده است؛ ابتکاری که آرمان های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

او بیان داشت: بی‌شک هر ساله، حضور یکایک مسلمانان روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف جهان در آخرین جمعه ماه  مبارک رمضان ، تاکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم بود و اما اینک و در شرایط ویژه ای که شیوع یک ویروس نامیمون سراسر ملک گیتی را در بر گرفته و دستخوش دگرگونی عظیمی نموده است، هنوز هم غیرت حمایت از قدس شریف بر گردن دلهای آگاه تا روز نیل به آن هدف والا حمایل می شود.

حسینی افزود: کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک، چون گذشته در کنار تمامی کارفرمایان، کارگران، اعضای انجمن های صنفی و سایر آحاد شهروندان غیور اندیمشک، یکصدا و همدل، نوای آزادی قدس شریف را رساتر از همیشه و با دل های امیدوار به فضل الهی و تحقق وعده صادقه اش سر میدهیم. گر چه پای حضور در میعادگاه های ۴۰ ساله مان بسته است، اما بال های مشتاقمان، همچنان در پروازند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک تصریح کرد: سوم خرداد ماه هر سال، یادآور فتح الفتوحی است که مصداق به بار نشستن وعده صادقه پروردگار حکیم است و خرمشهر، شهری که در آمد و شد کهکشانی از ستاره های خون آلود، پیروزی را معنا کرد و استقامت را تفسیر! و هنوز سرفرازانه از پس سالیان متمادی، آزادیش را از خدا دارد! بی شک، پایمردی و استقامت مثال زدنی غیورمردانی که با دست خالی اما دل هایی گرم و مطمئن به یاری پروردگار متعال، چنان حماسه ی بزرگی را رقم زدند، الگویی راستین و نمونه ای گویا برای ایمان به شعار استقامت، مقاومت و پایمردی تا رسیدن به حقی است که جان دادن در راهش، از عسل شیرین تر می شود.

این مقام مسئول گفت: آزادی و استقلال و رهایی از یوغ استعمارگران غرب و شرق، در گرو مقاومت بوده و هست و این شاه کلیدیست که بی شک آزادسازی قدس شریف هم با توسل و تمسک به آن حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.