مهمترین دغدغه نمایندگان رسیدگی به وضعیت اقشار آسیب دیده از کرونا است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین جلسه مجلس شورای اسلامی در سال جدید فردا با حضور وزاری کشور و بهداشت و درمان با موضوع کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالرضا مصری  با اشاره به برگزاری نخستین جلسه مجلس شورای اسلامی در سال جدید با حفظ اصول بهداشتی اظهار داشت: برای جلسه امروز از وزیر بهداشت و درمان و وزیر کشور در رابطه با موضوع کرونا دعوت می‌شود.

او عنوان کرد: مهمترین دغدغه نمایندگان رسیدگی به وضعیت خانواده‌هایی است که اقتصاد آن‌ها به دلیل شرایط موجود دچار مشکل شده و با تعطیلی کسب و کار درآمدی برای ادامه زندگی ندارند و شرایط سختی را سپری می‌کنند.

مصری با بیان اینکه بحث‌های جدی برای کمک به دولت از نظر تأمین منابع مطرح می‌شود گفت: در این جلسه دولت ملزم می‌شود که اقشار آسیب‌دیده سریعتر شناسایی و کمک مالی شوند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید مصوبات اعلام شده اجرایی شود و سهم هر استان به صورت شفاف و روشن تخصیص یابد.

او عنوان کرد: اعتقاد داریم چنانچه قرار است کمک شود در اختیار استان‌ها قرار گیرد و استانداران و مدیران استانی می‌توانند به سرعت ادامه کار را انجام دهند، اما متأسفانه این اعتبارات در سطح ملی و در اختیار وزارتخانه‌ها قرار می‌گیرد و استان‌ها و روستا‌ها به وزارتخانه‌ها دسترسی ندارند.

مصری گفت: امید داریم در جلسات مجلس که بی‌وقفه برگزار می‌شود افرادی که در بهش خدمات و صنایع متضرر شدند با تمهیداتی مقداری از مشکلات آن‌ها رفع شود.
منبع تسنیم
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار