نیاز ۱۲ میلیاردی برای تامین تجهیزات مراکز درمانی خراسان جنوبی

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی اعلام کرد: تأمین تجهیزات مرتبط با بیماری کرونا در مراکز درمانی استان نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حسینی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی گفت: براساس جلسه روز گذشته با استاندار، تصمیم گرفته شد کمک‌های مردمی برای پیشگیری از شیوع کرونا با محوریت مجمع خیرین سلامت ساماندهی شود.

او با بیان اینکه مجمع تجربیات بسیار خوبی در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی در امر سلامت دارد، افزود: از جمله این اقدامات در ساخت بیمارستان ایران مهر با کمک خیرین می‌توان مشاهده کرد.

حسینی گفت: تاکنون نیز با مشارکت نهادهایی، چون کمیته امداد خراسان‌جنوبی بسته‌های بهداشتی بین بیماران صعب‌العلاج، بیماران سرطانی و بیماران خاص تحت پوشش این نهاد توزیع شد که این اقدام برای اقشار آسیب‌پذیر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی افزود: طبق تصمیمات جلسه دیروز مجمع که با حضور استاندار برگزار شد، کمک‌های نهاد‌ها و مراکز مردمی در خصوص پیشگیری از کرونا نیز سامان‌دهی و از فعالیت مراکزی که مجوز قانونی ندارند جلوگیری می‌شود.

او گفت: در حال حاضر اولویت ما بحث کمک به اقشار آسیب‌پذیر در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و تأمین بخشی از تجهیزات مراکز درمانی مثل دستگاه‌های تنفسی است.

حسینی با اشاره به اینکه تأمین این تجهیزات ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، بیان‌کرد: طبق قول استاندار خراسان‌جنوبی هر مقدار که در این زمینه خیرین کمک کنند، دولت و استانداری نیز همان میزان کمک خواهد کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی افزود: علاقمندان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۵۸۳۱۵۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۷۷۶ نزد بانک ملی به نام مجمع خیرین سلامت استان واریز کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.