صبا تامین فردا وارد بورس می‌شود

هلدینگ صبا تامین از زیر مجموعه‌های شستا فردا ۲۰ فروردین بورسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین فردا ۲۰ فروردین ماه در بورس عرضه می‌شود.

هلدینگ صبا تامین با نام شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین از شرکت‌های تابعه شستا است.

صبا تامین با نماد «صبا»، و با ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم قابل عرضه به عموم در روز عرضه اولیه در فرابورس ایران به عنوان اولین نماد بورسی سال ۱۳۹۹ محسوب می‌شود.

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهاردهمین نماد معاملاتی (پنجاه و نهمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که دوم اردیبهشت سال ۹۳ نزد سازمان بورس ثبت و در تاریخ ۱۳ اسفندماه گذشته پذیرش شده است، با نماد معاملاتی صبا در گروه سرمایه گذاری ها، زیرگروه سایر واسطه‌های مالی روی تابلوی فرابورس رفته است.

این شرکت به عنوان یک هلدینگ سرمایه گذاری، علاوه بر مدیریت سبد سهام، سرپرستی و مدیریت شرکت‌های تابعه خود که عمدتا در حوزه خدمات مالی متمرکز می‌باشند را بر عهده دارد. علاوه بر این حفظ و ارتقای ارزش سرمایه‌های در اختیار و کسب بازدهی حداکثر، تامین نیاز شرکت‌های تابعه شستا در حوزه‌هایی همچون خدمات تامین مالی و ارزی، واگذاری تخصصی شرکت ها، سبدگردانی و بازارگردانی سهام، از مهمترین وظایف حاکمیتی این هلدینگ بشمار می‌آید.


بیشتر بخوانید:رشد ۶ هزار واحدی بورس در ابتدای معاملات


شرکت‌های همچون بورس اوراق بهادار تهران، سپرده گذاری مرکزی وجوه، تامین سرمایه امین، بانک تجارت، بانک ملت، بانک رفاه، پالایشگاه نفت اصفهان، بیمه البرز، بیمه ملت، بیمه دانا، بیمه میهن و ... از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صبا تامین بشمار می‌آیند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، وزارت کار ، شستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار