توزیع ۷۰۰میلیون ریال لوازم بهداشتی درمدارس عشایری کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان کرمان گفت: علاوه بر ارسال بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزانی که درمناطق عشایری ، به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال لوازم بهداشتی دربین مدارس عشایری این مناطق توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منوچهر امیرتیموری مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان کرمان گفت: آموزش غیرحضوری دانش آموزان، همچنین گذاشتن میز خدمت جهت کاهش مراجعات حضوری به اداره نیز در این شرایط که آموزش حضوری امکان ندارد برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است.

او افزود: تهیه و توزیع سی دی آموزشی برای دانش آموزان، ایجاد بانک سوال و محتوای آموزشی برای مدارس و اتصال ۵۰۰ مدرسه عشایری به شبکه شاد از اقدامات آموزش و پرورش عشایری در راستای اجرای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده که انجام شده است.

امیر تیموری همچنین با اشاره به بحث رعایت فاصله گذاری گفت: تشکیل گروه‌های پیام رسانی مجازی در مدارس به صورت غیرحضوری توسط دبیران و همچنین تشکیل گروه‌های مجازی دیگری از جمله مشاوره، بهداشت، پرورشی و تربیت بدنی نیز برای ارائه خدمات به دانش آموزان و همکاران در سطح مدارس و اداره مرکزی نیز از دیگر کار‌های انجام شده برای حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران در آموزش و پرورش عشایری کرمان صورت گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان با اشاره به تشکل کار گروه آموزش مجازی در اداره مرکزی تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده که آموزش حضوری امکان ندارد رابط‌هایی برای شهرستان‌های عشایری جهت پیگیری مسائل آموزشی منطقه انتخاب شده اند که گزارش کار خود را به کارگروه آموزش مجازی شهرستان ارائه می‌دهند ضمن اینکه ۹ مرکز آموزش مجازی ویدئو کنفرانس نیز برای برگزاری جلسات آموزشی ایجاد شده است.

امیرتیموری گفت: گندزدایی تمام اماکن آموزشی و اداری، راه اندازی اتوماسیون تحت وب و اتصال ۸ نمایندگی تابعه به آن، اتصال اداره به فیبر نوری، غیرحضوری شدن بعضی از خدمات از جمله دریافت ضمانت نامه بانکی و حکم کارگزینی نیز دیگر کار‌های انجام شده در این راستا بوده است.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار