پلمب خانه مسافر‌های غیرمجاز ادامه دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: پلمب خانه‌های مبله غیرمجاز در این استان تا پایان سال ادامه دارد.

پلمب خانه مسافر‌ها غیرمجاز ادامه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه پلمب خانه‌های مبله در استان بوشهر تا پایان سال ادامه خواهد داشت گفت: خانه‌های مبله برای گرفتن مجوز پس از بحران شیوع ویروس کرونا اقدام کنند.

او ادامه داد: این روند پلمب برای تمامی تاسیسات گردشگری غیر مجاز تا پایان سال وجود خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: با توجه به ابلاغیه‌های وزارت کشور در جهت ساماندهی تاسیسات گردشگری و به ویژه فعالیت خانه‌های مبله جلسات متعددی در سال ۱۳۹۸ گرفته شد تا بتوانیم مجوز فعالیت برای این خانه‌ها صادر کنیم.

ارسطوزاده عنوان کرد: صدور مجوز باعث می‌شود با نظارت بر این تاسیسات خدمات با کیفیتی به مسافران ارائه می‌شود و از این رو چندین مجوز فعالیت موقت در سال ۹۸ نیز صادر شد.

او گفت:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت سلامتی همگانی روند بازرسی‌ها از تاسیسات گردشگری تشدید شده است و صدور مجوز برای خانه‌های مبله نیز تا اطلاع ثانوی مقدور نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر یادآور شد: صدور مجوز پس از پایان شیوع ویروس کرونا به صورت جدی پیگیری خواهد شد و افراد می‌توانند با درخواست مجوز به فعالیت در این زمینه بپردازند.

ارسطوزاده گفت:فعالیت کمیته پیشگری و جلوگیری از ویروس کرونا اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر ادامه خواهد داشت و پس از پایان بحران کرونا به عنوان کمیته نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری تا پایان سال فعالیت خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.