خراسان رضوی همچنان در شرایط قرمز قرار دارد

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه درمبارزه با کرونا، سیاست‌های محدود کننده از جمله محدودیت‌های ورود به این استان پابرجاست گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

او در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، ضمن قدردانی از کادر درمانی و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه فعالیت واحدهای صنفی کم ریسک از روزهای آینده، پروتکل‌های بهداشتی تهیه می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سیاست‌های محدودکننده در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این استان ادامه خواهد داشت گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های خارج از استانی نیز همچنان به قوت خود باقی‌ است.

رزم حسینی افزود: بر اساس نظر پزشکان، کاهش تجمعات و قطع زنجیره انتقال کرونا در پیشگیری از مبتلا به این ویروس تاثیرگذار است.

او درباره توزیع بسته‌های معیشتی نیز ادامه داد: ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در این استان پیش‌بینی شده که بخشی از آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته و مابقی هم توزیع خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل کم ریسک می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند که  دانشگاه علوم پزشکی مشهد پروتکل‌های بهداشتی مربوط به نحوه فعالیت این واحدها را با جزئیات مشخص می‌کند.

رزم حسینی افزود: نظارت بر اصناف برای اجرای پروتکل‌های ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بر عهده اداره تعزیرات حکومتی، اصناف و پلیس نظارت بر اماکن خواهد بود.

او با تشکر از مردم استان برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌ویژه در روز طبیعت ادامه داد: فرهنگ مربوط به رفتار اجتماعی باید توسط رسانه‌ها تبلیغ شود تا مردم در خانه‌ بمانند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.