آغاز طرح اهدای جهیزیه‌های وطنی به ۱۰۰۰ زوج نیازمند در استان مرکزی

طرح اهدای جهیزیه‌های ایرانی به هزار زوج جوان نیازمند از سوی بسیج سازندگی استان مرکزی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طرح اهدای جهیزیه‌های ایرانی به هزار  زوج‌ جوان نیازمند از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله  با اهدای جهیزیه به  ۶۰ زوج جوان نیازمند استان مرکزی  آغاز شد.

آغاز طرح اهدای جهیزیه‌های وطنی به زوج‌های نیازمند ایرانی در استان مرکزی

امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی  در حاشیه توزیع جهیزیه ها در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: مرحله اول طرح اهدای جهیزیه‌های ایرانی به زوج‌های جوان نیازمند با توزیع ۶۰ سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان مناطق استان مرکزی آغاز شد و طبق برنامه پیش بینی شده این تعداد در سال ۹۹ به هزار سری برسد.

محترمی افزود: در راستای حمایت از محصولات ایرانی، کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالا‌های تولید داخل تهیه شده و ارزش هر سری جهیزیه اهدایی ۱۰۰ میلیون ریال است که به برکت اعیاد شعبانیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

او با بیان اینکه با پیگیر‌های انجام شده زوج‌های نیازمند و محروم شناسایی شدند اضافه کرد: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و جهادگران بسیجی به عنوان نیرو‌های خستگی ناپذیر همواره در کنار محرومان و مستضعفان در هر شرایطی حضور دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای داخلی در حال برگزاری است بیان کرد: تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، تلویزیون و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و در راستای تولید داخل است.

او با بیان اینکه در سال ۹۸ هم بیش از ۹۰۰ سری جهیزیه از سوی جهادگران بسیجی استان در بین زوج‌های جوان توزیع شد تصریح کرد: بسیج سازندگی برآیند اراده نیرو‌های انقلاب برای حل مشکلات است و جهادگران برای مواجهه را هر جادثه‌ای أماده ایثار و جانفشانی هستند.

محترمی به مبارزه گسترده گروه‌های جهادی با کرونا هم اشاره کرد و گفت: کرونا علی رغم تمام تهدیداتی که دارد می‌تواند برای زوج‌های جوان یک فرصت باشد تا اینکه بدون هیچ مراسم و تشریفاتی زندگی خود را با کمترین هزینه آغاز کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.