۴۳ روستای قصرقند فاقد ارتباط مخابراتی و اینترنت

رییس شورای اسلامی قصرقند گفت: مردم ۴۳ روستای این شهرستان با توجه به تعطیلی مدارس و رواج تحصیلات مجازی دانش آموزان نیازمند برقراری این ارتباطمخابراتی و اینترنت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رییس شورای اسلامی قصرقند  گفت: مردم ۴۳ روستای بخش‌های ساربوک، تلنگ، منطقه کاجو و حوزه سد زیردان این شهرستان به سبب نداشتن ارتباط مخابراتی و اینترنت با مشکلات زیادی رو برو و با توجه به تعطیلی مدارس و رواج تحصیلات مجازی دانش آموزان نیازمند برقراری این ارتباطات هستند.

محمدکریم عزیزی ظهارداشت: ارتباط کامل مخابراتی از جمله تلفن ثابت و سیار و اینترنت از نیاز‌های ضروری جامعه امروزی است، ولی متاسفانه علیرغم پیگیری‌ها همچنان هزاران نفر فاقد تلفن و اینترنت هستند.

او با بیان اینکه برخی روستا‌ها دکل تلفن همراه دارند، ولی با قطع برق، تلفن آن‌ها نیز قطع می‌شود و هیچ راهی برای پیگیری مشکلات در مواقع بارندگی و بسته شدن راه‌ها ندارند، خاطرنشان کرد: از اداره کل مخابرات سیستان وبلوچستان و وزارت ارتباطات درخواست می‌شود با خرید باطری برای دکل‌های تلفن همراه روستایی مشکل مردم بویژه دانش آموزان را حل کنند.

رییس شورای اسلامی قصرقند افزود: متاسفانه علاوه بر مشکل نبود تلفن و اینترنت، راه بیش از ۳۰ روستای کاجو با جمعیت حدود هفت هزار نفر از یک ماه پیش تاکنون بر اثر جاری شدن سیلاب و هم اینک حجم آب‌های روان فصلی یا به زبان بلوچی «سبزآپ» هیچ راهی برای تردد وسائط نقلیه سبک نیست و مردم برای تهیه مواد غذایی و انتقال بیماران به مراکز درمانی با مشکلات شدید روبرو هستند.

عزیزی زمینی کردن فیبر نوری، ارتقای دکل تلفن همراه بیش از ۵۰ روستا به اینترنت g ۴، تکمیل جاده قصرقند به کاجو و تلنگ و جاده چندوکان به پیرسهراب، ساخت پل حمیری و اتصال محور عزیزآباد به قصرقند را خواستار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار