رونمایی اپل از ماسک محافظ صورت در مقابله با کرونا

شرکت اپل برای مقابله با کرونا و کمک به کارکنان سلامت دست به تولید ماسک‌های محافظ صورت کرده است.

رونمایی اپل از ماسک محافظ صورت در مقابله با کرونابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حالا که کل جهان با ویروس همه‌گیری به نام کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، همه شرکت‌های تولیدکننده سعی دارند به پیشگیری و درمان این بیماری سخت کمک کنند. از جمله شرکت‌هایی که اپل در این راه قدم برداشته، اپل است. شرکت اپل به تازگی دستورالعمل‌های پشتیبانی و ویدیویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت دست به تولید ماسک‌های محافظ صورت اقدام کرده است و در آن‌ها نشان می‌دهد که افراد چگونه باید این ماسک‌های جدید را روی صورت خود تنظیم کنند. اپل اشاره کرده است که این کار را به خاطر کمک به کارکنان سلامت انجام داده است چرا که در جبهه مبارزه با ویروس کرونا، قهرمان‌های جهانی، آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید: کمک یک میلیارد دلاری مدیر عامل توییتر برای مقابله با کرونا


رونمایی اپل از ماسک محافظ صورت در مقابله با کرونا

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل روز یکشنبه در ویدیوی منتشر شده خود در توئیتر اعلام کرد که این شرکت تلاش گسترده‌ای را برای جمع آوری طراحان محصول، مهندسان، تیم‌های عملیاتی، بسته‌بندی و تأمین انجام داده است تا برای کارکنان سلامت یک ماسک محافظ صورت طراحی، تولید و به نقاط مختلف جهان صادر شود. این ماسک‌های محافظ در جعبه خود به صورت باز شده قرار داده شده‌اند و به همین خاطر، صفحه پشتیبانی اپل یک ویدیو از نحوه تنظیم کردن این ماسک‌ها درست کرده و در فضای مجازی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که این دستورالعمل‌ها بسیار آسان است. این ماسک شامل یک باند پلاستیکی پیشانی و محافظ پلاستیکی شفاف جلوی صورت با یک باند سیلیکونی است. صفحه پشتیبانی اپل همچنین حاوی ویدیویی است که به کارکنان سلامت نشان می‌دهد چگونه ماسک خود را به درستی تنظیم کنند.

برخی از این ماسک‌ها در حال حاضر برای پزشکان و پرستاران سانتا کلارای کالیفرنیا فرستاده شده‌اند. کوک در ویدیوی منتشر شده، اظهار داشت که اپل در نظر دارد هفته‌ای یک میلیون از این ماسک‌ها تولید و به کشور‌های مختلف صادر کند.

رونمایی اپل از ماسک محافظ صورت در مقابله با کرونا

اپل تنها تولیدکننده‌ای نیست که دست به تولید این ماسک‌ها زده است و علاوه بر این شرکت، شرکت‌های فورد، SpaceX، تسلا و جی‌ام هم در مسیر کمک به شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی قدم گذاشته‌اند. در کنار این شرکت‌ها، گروه‌های کوچکتر از داوطلبان هم تولید لوازم لازم برای مبارزه با کرونا را آغاز کرده‌اند. از جمله گروه‌های فعال در این زمینه، یک گروه خلاق است که در کرنل ماسک‌های محافظ صورت را به صورت چاپ سه بعدی تولید می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ماسك صورت فقط بايد جلوي چشم و بيني و دهان رو بگيره ولي اين تا پشت گوش رفته
United States of America
امییییییر
۰۶:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
احتمالا این مورد که شما متوجه شدید از چشم مهندسان کارشناسان طراحان اپل که زبده بودنشان را در طراحی محصولاتشان را به رخ جهانیان کشیدن،پنهان مانده !!!
کار نشد نداره هموطن باهوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
نه دوست عزیز کاملا درست ساخته شده اتفاقا اصولی ساخته شده دلیل اینکه تا پشت گوش ها رو میپوشونه اینه که ترشحات میتونن از طریق گوش هم وارد بدن بشن و ویروس رو از دیگران به فردی که شیلد زده انتقال بدن ولی وقتی این شیلد روی گوش ها رو هم پوشونده پس دیگه این خطر وجود نداره و شیلد جلوی او قطرات رو میگیره
آخرین اخبار