لغو برگزاری رویداد آنلاین جایگزین E3

بر اساس جدیدترین بیانیه منتشر شده توسط ESA رویداد آنلاین جایگزین E3 لغو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه رویداد E3 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا توسط ESA لغو شد، بیانیه‌ای مبنی بر اینکه گزینه‌های دیگر برای جایگزینی این رویداد در دست بررسی است، منتشر شد. این گزینه‌ها بیشتر به آنلاین برگزار شدن این رویداد اشاره می‌کرد. این سازمان اکنون اعلام کرده است که این کار را انجام نخواهد داد، بلکه در عوض بر ترویج رویداد‌های شرکت‌های مختلف تمرکز دارد.

جایگزین رویداد آنلاین E3

این سازمان در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد: "با توجه به اختلالات پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، ما در ماه ژوئن رویداد آنلاین E3 2020 را ارائه نخواهیم داد. در عوض ما با کمک غرفه‌داران تبلیغ و نمایش اطلاعیه‌های شرکت‌های مختلف از جمله در www.E3expo.com، در ماه‌های آینده انجام خواهیم داد. ما به دنبال این هستیم که صنعت و جامعه خود را در سال ۲۰۲۱ گرد هم آوریم تا یک E3 مجدداً ارائه دهیم که پیشنهاد‌های جدید را برجسته کرده و مخاطبان ما را هیجان زده کند."

لغو برگزاری رویداد آنلاین جایگزین E3


بیشتر بخوانید: کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمازون به مراکز توزیع غذای رایگان در آمریکا


شرکت GameSpot با ESA تماس گرفت و همان بیانیه را دریافت کرد. این بدان معنی است که ESA نمی‌تواند رویداد‌های شرکت را همگی با هم هماهنگ کند، که این مسئله نشان دهنده این است که احتمالا ما شاهد این نخواهیم بود که مانند رویداد‌های E3 پیشین همه چیز در یک هفته اتفاق بیفتد. شرکت‌های فردی هنوز برنامه‌های رویداد‌های دیجیتالی خود را اعلام نکرده اند، بنابراین مشخص نیست که دقیقا چه زمانی ویترین‌های ناشران را خواهیم دید. برخی ممکن است در ماه ژوئن اتفاق بیفتد، گرچه با این بیانیه لزوما این مسئله رخ نخواهد داد.

در همین حال، مایکروسافت اعلام کرده است که مشغول آزمایش وقایع صرفا دیجیتالی تا پایان سال ۲۰۲۰ است. سازمان ESA هنوز در حال برنامه ریزی برای بازگشت E3 در سال ۲۰۲۱ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار