دو بانده شدن ورودی و خروجی مسیر نصرآباد به تربت جام آغاز می‌شود

فرماندار تربت جام گفت: با تخصیص ۸ میلیارد تومان اعتبار بزودی عملیات اجرایی دو بانده شدن ورودی و خروجی مسیر نصرآباد به تربت جام از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام گفت: پروژه دوبانده شدن ورووی و خروجی مسیر نصرآباد  به این شهرستان جزو پروژه‌های ملی است که سه کیلومتر آن نیمه کاره رها شده بود که با پیگیری‌های انجام شده در دستور کار قرار گرفت و با تخصیص حدود ۸ میلیارد تومان اعتبار عملیات اجرایی پروژه از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
 
او ادامه داد: از طریق اداره کل راه و شهرسازی  خراسان رضوی مناقصه پروژه در اسفندماه سال قبل برگزار شد و پیمانکار توانمندی برای اجرای پروژه مشخص شد، برابر قول پیمانکار عملیات اجرایی پروژه از اوایل اردیبهشت ماه شروع می‌شود که طی ۱۸ ماه مسیر دو بانده شدن ورودی‌ و خروجی به بهره برداری می‌رسد و با اتمام پروژه دیگر شاهد حوادث ناگوار در این محور نخواهیم بود.
 
فرماندار تربت جام با توصیه به مردم که با سرعت مجاز و رعایت مسائل ترافیکی در این محور تردد کند، گفت: محور مشهد به دوغارون یکی از شریان‌های اصلی خراسان رضوی است که طول این مسیر ۲۳۵ کیلومتر است و اعتبار آن از طریق منابع ملی تامین می‌شود.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.