از سرگیری ناوگان حمل ونقل عمومی اصفهان از روز شنبه

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان گفت: از روز شنبه 23 فرودین ماه ناوگان حمل ونقل عمومی اصفهان به جز مترو فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان امروز در حاشیه سیزدهمین جلسه کمیته حمل و نقل اصفهان افزود: قرار است از ۲۳ فروردین دو سوم کارکنان دولت و کارگران واحد‌های تولیدی برسر کار حاضر شوند که برحجم سفر‌های درون شهری افزوده می‌شود.

او گفت: همچنین اصناف کم خطر بر حجم سفر‌ها می‌افزایند و دیگر ممنوعیت تردد بین شهری نخواهیم داشت بنابراین پیش بینی می‌شود حجم سفر‌ها قابل ملاحظه باشد از این رو برای کنترل حجم سفر‌ها در خصوص فعالیت اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی با حداکثر ظرفیت تصمیم‌گیری شد.

غلامی گفت: تصمیم بر این است که از این روز به بعد شمار اتوبوس‌های درون شهری با توجه به حجم مسافر تعدیل و یا افزایش پیدا کند و مسافران داخل اتوبوس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از این شبکه استفاده کنند.

غلامی بیان کرد: مقرر شد تمامی مسافران با ماسک وارد اتوبوس‌ها شوند و نیرو‌هایی را برای تذکر به افرادی که بدون ماسک هستند اضافه شده همچنین ضدعفونی همزمان با سوار شدن انجام شود.

او با اشاره به فعالیت تاکسیرانی اظهار داشت: قرار شد حداکثر سه سرنشین همراه با ماسک و مواد ضدعفونی کننده از تاکسی استفاده کنند؛ آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپ سی) هم با رعایت قانون زوج و فرد فعالیت خود را از سر بگیرند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان گفت: قطار شهری تا زمانی که مشخص شود سایر وسایل حمل و نقل عمومی جوابگوی حجم سفرهاست یا خیر همچنان تعطیل است.

در این جلسه مصوب شد ایستگاه‌های دوچرخه با حداکثر توان و ظرفیت در اختیار مردم قرار بگیرند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.