نبی: نمی‌توانیم لیگ را نیمه کاره رها کنیم/ هنوز نامه‌ای از AFC به فدراسیون فوتبال نرسیده است

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: باید این موضوع را در نظر گرفت که هر آغازی پایانی دارد و ما نمی‌توانیم لیگ را نیمه کاره رها کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص مسابقات لیگ برتر که به دلیل انتشار ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده گفت: برنامه ریزی سازمان لیگ براساس مصوبات نهاد‌های بالادستی انجام می‌شود. فیفا با فدراسیون‌ها مکاتباتی داشته و به فدراسیون‌ها اعلام کرده لیگ‌ها نباید نیمه تمام بماند. البته فیفا این موضوع را هنوز به طور رسمی ابلاغ نکرده است. از طرف دیگر سازمان لیگ که متولی برگزاری جام خلیج فارس است، با باشگاه‌ها مکاتباتی داشته تا نظر آن‌ها را جویا شود. به هر حال نظر باشگاه‌ها هم اهمیت دارد.  

دبیر کل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: به اعتقاد من جمع بندی در ۳ بخش است و اگر به امید خدا از فضای تعلیق دور شویم و بازی‌ها بدون مشکل برگزار شود، در وهله اول باید به تیم‌ها فرصتی بدهیم تا خودشان را برای حضور مجدد در مسابقات آماده کنند، زیرا بلافاصله نمی‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم. در کنار بازی‌های لیگ برتر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم که آن هم تبدیل به معظل شده است و باید درباره آن هم اعمال نظر شود.


بیشتر بخوانید: برخی تیم‌های استان تمرینات آماده‌سازی‌شان را شروع کرده‌اند/ با متخلفان برخورد می‌شود


نبی در واکنش به این که گفته می‌شود فیفا و‌ ای اف سی از فدراسیون ایران درخواست کردند لیگ نیمه تمام نماند اظهار داشت: طبق چیزی که سهیل مهدی به من گزارش داد، فیفا به کنفدراسیون‌ها نامه زده است، اما هنوز نامه‌ای به ما نرسیده است. به هر حال باید این را در نظر گرفت که هر آغازی پایانی دارد و ما نمی‌توانیم لیگ را نیمه تمام را رها کنیم. در کنار این موضوع باید از خرد جمعی استفاده کنیم و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را هم در نظر داشته باشیم.  

او افزود: در نهایت نظر فدراسیون پزشکی ورزشی، باشگاه‌ها و ستاد مبارزه با کرونا به هیئت رئیسه سازمان لیگ می‌رسد و پس از جمع بندی‌های لازم، فدراسیون در خصوص سرنوشت لیگ اطلاع رسانی خواهد کرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار