دبیر هیئت فوتبال تهران؛

برخی تیم‌های استان تمرینات آماده‌سازی‌شان را شروع کرده‌اند/ با متخلفان برخورد می‌شود

تیموری گفت: شنیده‌ام برخی تیم‌های استان تهران تمرینات آماده‌سازی خود را شروع کرده‌اند، اما درخواست می‌کنم تمرینات را تعطیل کرده و نگران نباشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه مسئولان ستاد مقابله با کرونا در ورزش و همچنین وزارت ورزش و جوانان به تبعیت از ستاد ملی مقابله و پیشگیری کرونا در ورزش بارها اعلام کرده‌اند که تا اطلاع ثانوی برگزاری کلیه مسابقات و تمرینات تیم‌ها حتی تمرین ورزشکاران در اماکن ورزشی به شکل انفرادی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

البته به نظر می‌رسد برخی تیم‌های فوتبال در استان تهران این موضوع را چندان جدی نگرفته‌اند و اقدام به شروع تمریناتشان کرده‌اند.

برای پیگیری این موضوع با عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت‌وگو کردیم که او، اظهار داشت: ما هم گزارش‌هایی را درباره آغاز کردن برخی تمرین تیم‌ها دریافت کرده و شنیده‌ایم؛ برخی تیم‌های استان در زمین اختصاصی‌شان و حتی برخی تیم‌ها هم ۵ تا ۱۰ بازیکن را جمع کرده و در پارک‌ها مشغول تمرین هستند. درحالیکه این موضوع طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا ممنوع است و متخلفان باید منتظر برخورد قانونی باشند.

تیموری تصریح کرد: از باشگاه‌ها درخواست می‌کنم نگران آماده‌سازی‌شان نباشند چراکه هر زمان اعلام شود مشکلی برای برگزاری رقابت‌ها وجود ندارد به آن‌ها برای انجام شدن تمرینات و رسیدن به آمادگی لازم، زمان مناسب می‌دهیم.

او ادامه داد: تنها ۲ هفته از لیگ برتر و آسیا ویژن تهران باقی مانده است. لیگ دسته اول تهران تمام شده و تنها برخی مسابقات پلی آف لیگ دو استان باقی مانده است. هر زمان شرایط بهتر شود و مشکلی برای آغاز بازی‌ها نباشد، هیئت فوتبال همکاری لازم را با باشگاه‌ها انجام داده و فرصت مناسب برای آماده‌سازی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

دبیر هیئت فوتبال تهران گفت: اگر شرایط برای برگزاری بازی‌ها در تهران فراهم شود، ۲ هفته باقی مانده از لیگ برتر را در ماه رمضان و ورزشگاه‌هایی که نور مناسبی دارند، برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار